Weekend - Reisverslag uit Fiji Islands, Fiji van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Fiji Islands, Fiji van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Kim en Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim en Kim

11 Juli 2015 | Fiji, Fiji Islands

Ons eerste tripje, weg van het gastgezin en met alle vrijwilligers. We zijn in de taxi gestapt (2u rijden), onderweg zijn we nog een paar keer gestopt, oa om eten te halen en foto's te maken. Toen we aankwamen bij het resort waren de andere meiden ook gearriveerd en hebben we wat gedronken en gegeten. Helaas viel het weer tegen en hebben we niet gezwommen etc. We hebben lekkere dingen gegeten en cocktails gedronken, savonds werd het warmer en hebben we op het gras gezeten, de andere meiden die waren raften kwamen toen ook aan. Later op de avond hebben we cava gedronken (fiji's drankje) voor je dit opdronk moest je een keer in je handen klappen en 'bula' zeggen, lachen en daarna nog 3x klappen. Het leek op smerig water, erg lekker was het niet. Sommige mensen dachten dat ze er dronken van konden worden em dronken er 5, wij sloegen dit over en namen er 1. (Thuis hoorden we dat er geen alcohol in zat). We sliepen in een backpackers hut met alle meiden, alles was open, er waren 1000 muggen en de dekens waren vies, maar goed, we moeten alles proberen.

De volgende ochtend hebben we ons weer aangepast, de meiden wouden met de bus terug, dus we zijn uit fatsoen mee gegaan. De bus reed zo hard dat we er kots neigingen van kregen, net een achtbaan, vreselijk, daarom ook zo goedkoop. De bus maakte nog een stop na een uur van 15 min waar we wat fruit hebben gekocht en een broodje ei sandwich (HET BERUCHTE BROODJE). In nadi zijn we vervolgens uit de bus gestapt en hebben we lekkere dingen in de supermarkt gekocht om savonds een leuke film 'trash' te kijken met de host fam.

Xxxx K&K