Beachcomber - Reisverslag uit Fiji Islands, Fiji van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu Beachcomber - Reisverslag uit Fiji Islands, Fiji van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu

Beachcomber

Blijf op de hoogte en volg Kim en Kim

29 Juli 2015 | Fiji, Fiji Islands

Weekend beachcomber.

Dit weekend heeft onze host mom voor ons geboekt, dit zou veilig en goed zijn en dat was het gelukkig. Samen met 4 andere meiden (vrijwilligers) zijn we naar beachcomber gegaan. We wouden niet meer in een dorm slapen en besloten daarom om een 6 persoons kamer te boeken. Om 7.30 werden we 's ochtends opgehaald en met de bus naar de boot gebracht. De boot trip duurde een uur en toen we aankwamen zagen we het mooiste eiland tot nu toe!! Het strand was helemaal wit het water helder blauw en alles zag er mooi uit. We werden met open armen, een welkomstdrankje en rondleiding ontvangen. Er was een groot bord waar de dag activiteiten opstonden en deze klonken super. Toen we naar onze kamer werden gebracht bleek dit een heel leuk rieten huisje te zijn. Van binnen was het super groot met een 2 persoonsbed, 2 stapelbedden, een 1 eenpersoonsbed, een keukentje, zithoek, 2'wc's en 2 douches. We waren zoooooo blij met deze accommodatie, ons geluk kon niet op, geen kakkerlakken, muizen, kikkers of gekko's in onze kamer. En eindelijk een douche met warm water, want die bij ons gastgezin is KOUD!! ( niet grappig ).

Nadat we hadden ingecheckt hebben we heerlijk aan het strand gelegen, hierna kregen we een heerlijke lunch. Naar de lunch zijn we mee geweest schildpadden voeren en ook hebben we gesnorkeld. 'S avonds hebben we heerlijk warm gedoucht en gezellig gegeten met de meiden. Naar het eten was happy hour en hebben we yahtzee gespeeld. Rond 9u begon het avond programma, dit werd geopend met een dans. Naar de dans moest iedereen voor het podium komen staan en werd ons de 'Fiji dans' geleerd, dit was echt heel komisch. Ook was er Limbo die een van de meiden bij ons won. (Wij waren niet zo goed) De avond werd afgesloten met een dj, dansjes en drankjes.

De volgende dag zijn we vroeg opgestaan, omdat we na het ontbijt met de boot mee wilden om te gaan snorkelen tussen het koraal. Dit was echt een van de mooiste dingen die we gezien hebben. We hadden de go pro mee die vdm had gekregen voor haar verjaardag van de vrienden groep. Deze camera kon onder water dus hier hebben we super gave video's mee gemaakt die we in Nederland gaan bekijken! De mannen op de boot voerden de vissen en we zwommen er midden in. Het waren er duizenden, zoveel en in alle kleuren, super mooi! ( we zijn benieuwd naar de video's ) Om 4u werden we opgehaald en zijn we met de boot terug gebracht.

Xxx de Kim twins

• 29 Juli 2015 - 08:53

Judith:

Wauw!!! Klinkt super!!
    Ik ben benieuwd naar de foto's en video's!!!
    Liefs Judith

• 29 Juli 2015 - 11:06

Herma Hartman:

Wat zien jullie fantastische dingen. Dit zijn toch maar mooi de extraatjes die jullie krijgen naast het goede werk dat jullie doen.
    Van harte gegund. Geniet er nog even van.

Groetjes,

Herma Hartman

• 29 Juli 2015 - 18:32

Ellis De Graaf:

Ha Kim&Kim,
    Wat een mooi avontuur! Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen en foto's! Top!