Aankomst Fiji - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu Aankomst Fiji - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu

Aankomst Fiji

Door: Kim de graaf

Blijf op de hoogte en volg Kim en Kim

08 Juli 2015 | Zuid-Korea, Seoel

07-07-2015: Eenmaal aangekomen in Seoul moesten we ons nog een aantal uren vermaken. Daar zaten we dan, in Seoul met een vreemde valuta (waar we niks van snapten) en waar je alleen kon betalen met Visa (die we gelukkig hadden). Een groot en mooi vliegveld met talloze winkels. Er was zelfs een soort van 'act' op het vliegveld. Na een tijd hadden we het wel gezien dus gingen we naar onze gate (daar moesten we nog 1.5uur wachten). Gelukkig was er een paal waar we onze iPad en mobiel konden opladen en was er WiFi. Tijdsbesteding: film kijken. Toen we eenmaal mochten boarden en in het vliegtuig zaten begon de spanning wel: bijna in Fiji, onze droom komt uit.

08-07-2015: 8:30 ons vliegtuig landde op tijd in Fiji na een hele fijne vlucht met Korean air (en lekker eten!!!). Vanuit de lucht konden we al een kijkje op de fiji eilanden nemen, wat is het prachtig!! Echt een paradijs. Eenmaal aangekomen en nadat we de koffers hadden gepakt werden we vriendelijk ontvangen door een man genaamd 'John' hij had een zelfgemaakte bloemenkrans mee voor ons. Met hem reden we naar Lautoka, waar ons gastgezin op ons wachtte. (De grootste schrok: een stuur aan de andere kant en rijden op de linker rijbaan). Onderweg stopte we een paar keer om foto's maken en vers fruit (meloen en bananen) te proeven. Een woord: heerlijk. Raar dat zoiets zo anders kan smaken...

Toen we bij ons gastgezin aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door Debra, haar zoontje van 1, haar nichtje en haar tante. Haar 2 andere zoons zaten nog op school. Met de tante van Debra, Jackie (23 jaar) zijn we Lautoka gaan ontdekken, een grote stad met heel wat verschillen vergeleken met Nederland. Een grote hal waar wel 100 mensen hun groenten en fruit verkochten. Geweldig om te zien. Maar ook raar, dat mensen op deze manier moeten rondkomen. Iedereen begroet elkaar hier met 'bula' en iedereen kijkt je aan, logisch 2 blonde 'white girls'(zoals ze zelf zeggen).. Spannend is het wel. vanavond gaan we eten met de familie en rugby kijken. Morgen hebben we introductie en gaan we nog veel meer bekijken. Een jetlag hebben we stiekem wel een beetje....

Xxx vanuit fiji van de 'Kim twins' (bedacht door de buurman haha)

• 08 Juli 2015 - 08:33

Judith:

Jeetje meiden, wat kun je dan in een dag (voor jullie al weer bijna twee dagen

• 08 Juli 2015 - 10:33

Karin Nijhof :

Wat een belevenissen allemaal en dat op jullie eerste dag in Fiji!!!
    Super en wat lijkt het mij mooi om dit mee te kunnen maken! Geniet er maar lekker van, lekker slapen voor straks

• 08 Juli 2015 - 10:36

Karin Nijhof :

Onze dag is net begonnen

• 08 Juli 2015 - 11:06

Oma En Opa:

zoals wij lezen hebben jullie het alwel naar je zin grappig dat je dat fruit zo anders vindt smaken ben benieuwd hoe het eten smaakt en naar nieuwe verhalen.
    groeten van ons.

• 08 Juli 2015 - 18:43

Papa:

Hoi Kim en Kim, lees nu pas jullie eerste reisverslag. Wat zullen jullie een indrukken opdoen. Als het kan blijf dit reisverslag bijhouden. Leuk voor onsen voor jullie zelf later. Take care en liefs papa.

• 08 Juli 2015 - 18:51

Irm :

Wat leuk Kim dat je het na je zin hebt al . Geniet lekker en leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Slaap lekker bij
    , ❤️❤️
    Irma

• 08 Juli 2015 - 20:49

Marielle:

Bula lieve kimmies! Super leuk om jullie verhalen te lezen.
    Stoer wat jullie doen. Kijk al weer uit naar jullie volgende belevenissen.
    X

• 08 Juli 2015 - 21:10

Jos&leny:

Hoi kim en kim super wat jullie doen we zullen jullie blijven volgen.

Gr jos&leny

• 09 Juli 2015 - 21:04

Opa En Oma De Graaf:

Lieve Kim en Kim Zo te horen is jullie reis goed verlopen ( wat hebben jullie leuke plaatjes gemaakt op
    de luchthavens ) W)e horen nog wel hoe het eten is hopelijk niet elke dag rijst .
    Hoe was jullie eerste werkdag ? Groetjes Wim & Ine.