Amsterdam -> Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu Amsterdam -> Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Kim en Kim Graaf/VDM - WaarBenJij.nu

Amsterdam -> Seoul

Door: Kim DG & Kim VDM

Blijf op de hoogte en volg Kim en Kim

06 Juli 2015 | Zuid-Korea, Seoel

06-07-2015

Om 21.35 zouden we dan eindelijk de lucht ingaan, totdat we hoorden dat we een passagier misten waarvan de koffers wel aanwezig waren. Naar 10 minuten vertraging konden we toch opstijgen. Het vliegtuig was mega groot 2 verdiepingen, 3 rijen en zat vol met Koreanen. (Kim dg vertrouwde dit niet helemaal.)

Toen we net de lucht in waren kregen we gelijk nootjes,een kussen, een deken, oordopjes en drinken. Dit later gevolgd door heel veel eten de keuze was vegetarisch of koreaans. (Wat boven verwachting toch wel lekker was.)

Op de tv schermpjes voor ons stonden allemaal apps met films,muziek,spelletjes en zelfs Nederlandse radio. We hebben toen samen de ontsnapping gekeken en hebben om 23.30 een slaappil ingenomen waarna we om 24.00 in slaap vielen. Om 06.00 werden we wakker waarna we weer een Koreaans ontbijt kregen. (Deze was niet te vreten.)

Op dit moment wachten wij op onze landing die plaats vindt om 07.30. Waar het dan in Korea 14.30 zal zijn. Om 19.45 (Koreaanse tijd) vliegen we door naar Fiji.

Xx Kim en Kim

• 07 Juli 2015 - 11:22

Karin Nijhof :

Lieve toppers wat leuk dat jullie een reisverslag bijhouden!! Ik verheug mij weer op een volgend verslag! Goede reis straks en big hug van mij en Freddy!

• 07 Juli 2015 - 15:27

Johnny Nijland:

veel succes daar en maak er wat moois van

• 07 Juli 2015 - 18:29

Oma En Opa:

K en K
    De reis loopt ten einde, heel veel werkplezier
    Maar ook buiten jullie werk om veel plezier.
    Wij blijven jullie volgen

• 07 Juli 2015 - 19:46

Ellis De Graaf:

Wat leuk om jullie ervaringen zo te kunnen volgen! Have fun Ladies. Live your life, you only live once!

• 07 Juli 2015 - 20:08

Lia Zwols:

Wat leuk om via hier met jullie mee te mogen reizen.
    Toppers!

• 07 Juli 2015 - 21:20

Judith:

Ha meiden!

Wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen! Toen ik in 2009 in Nieuw Zeeland zat heb ik ook via deze site een dagboek bijgehouden en nu kan ik dus zien hoe anderen dat toen hebben ervaren ;-))
    Heel veel plezier met deze reis en ervaring! Liefs Judith

• 07 Juli 2015 - 22:50

Esen Gurpinar:

Hey schatjes,

Leuk dat jullie een reisverslag bij houden, fijn om te lezen dat jullie het nu al naar jullie zin hebben.
    Geniet nog van jullie reis en we spreken elkaar snel!

Liefs Esen

• 08 Juli 2015 - 20:09

Ellis De Graaf:

Goed aangekomen dus en nu ff bijkomen van de reis. Laat de mooie indrukken van Fiji op he inwerken, kan aanvoelen als een cultuurshock maar oh zo gaaf om te ondernemen! Have fun Kim&Kim

• 08 Juli 2015 - 20:33

Ine Deursen:

Hoi Kimmi's wens jullie een veilig verblijf. Wel stoer hoor heel veel plezier.

Dikke kus